Kontakt

Skontaktuj się z nami

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące naszych noclegów w Wiśle.

Formularz kontaktowy

Napisz do nas

Dziękujemy! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak z wysłaniem.

FAQ

Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego pokoju.

Jakie są godziny zameldowania?

Zameldowanie odbywa się od godziny 15:00. Prosimy o wcześniejsze powiadomienie, jeśli przyjedziesz później. Wymeldowanie jest do godziny 11:00.

Czy są dodatkowe łóżka?

Tak, oferujemy dodatkowe łóżka w pokoju. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie potrzeby ich rezerwacji. Dodatkowe łóżka są dostępne za dodatkową opłatą.

Czy mogę przyjechać z psem?

Tak, akceptujemy zwierzęta domowe w naszym obiekcie. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przyjazdu ze zwierzęciem. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Czy oferujecie śniadania?

Tak, w cenie pobytu oferujemy śniadania. Serwujemy świeże, lokalne produkty każdego ranka. Śniadanie jest dostępne od 8:00 do 10:00.

Jak sprawdzić dostępność?

Dostępność pokoju można sprawdzić na naszej stronie internetowej. Wystarczy wprowadzić daty pobytu. Zachęcamy do rezerwacji z wyprzedzeniem.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!